Atribuții specifice activității pe linie de secretariat și relații cu publicul
- Asigurarea tipizatelor și registrelor necesare desfășurării activității serviciului;
- Operarea înregistrării intrării/ieșirii tuturor documentelor în registrele corespunzătoare fiecărei categorii de lucrări, în conformitate cu prevederile metodologiei de lucru;
- Primirea, înregistrarea și ținerea evidenței ordinelor, dispozițiilor, instrucțiunilor, regulamentelor, ștampilelor și ștanței timbru sec, asigurând repartizarea lor în cadrul serviciului;
- Organizarea și asigurarea întreținerii, exploatării și selecționării fondului arhivistic operativ și neoperativ constituit la nivelul serviciului, în conformitate cu dispozițiile legale în materie;
- Repartizarea și expedierea corespondenței după executarea operațiunilor de înregistrare în registrele special destinate;
- Asigurarea primirii și înregistrării petițiilor și urmărirea soluționării acestora în termenul legal;
- Organizarea și desfășurarea activității de primire în audiență a cetățenilor de către conducerea serviciului sau lucrătorul desemnat.