Serviciul Fond Funciar, Relații Publice, Registratură
1.Atribuții SFFJRPR în ceea ce privește fondul funciar
- asigură și participă efectiv la aplicarea prevederilor legilor fondului funciar ducând la îndeplinire hotărârile comisiei locale și județene de fond funciar;
- întocmește și transmite comisiei județene anexele și situațiile prevăzute de legislație; urmărește rezolvarea acestora;
- asigură întocmirea planurilor de parcelare și a proceselor verbale de punere în posesie;
- efectuează, în teren, punerile în posesie și distribuie titlurile de proprietate;
- răspunde, la termen, petițiilor, plângerilor, reclamațiilor care au ca obiect fondul funciar;
- asigură păstrarea în condiții de siguranță a documentației (cereri, acte doveditoare, declarații) depuse conform legilor fondului funciar;
- comunică foștilor proprietari toate informațiile privind persoanele care au obținut titluri de proprietate pe vechile amplasamente ale acestora;
- afișează lunar suprafața constituită sau reconstituită, numele beneficiarilor, amplasamentul, planurile de parcelare, precum și suprafața rămasă în rezerva comisiei locale;
- ține evidența cadastrului funciar al orașului Băicoi;
- determină, pe bază de măsurători, poziția, configurația și mărimea suprafețelor terenurilor pe destinații, categorii de folosință și pe proprietari, precum și a construcțiilor;
- eliberează certificate de nomenclatură stradală;
- completează, ține la zi și centralizează datele din registrul agricol;
- întocmește și eliberează adeverințe de registru agricol, certificate de producător, bilete de proprietate pentru animale;
- aduce la cunoștința cetățenilor obligațiile cu privire la registrul agricol;
- furnizează date complete compartimentului juridic pentru susținerea proceselor;
- întocmește dări de seamă statistice;
- verifică existența și gradul de calamitate naturală;
- delimitează exploatațiile agricole din teritoriul administrativ al orașului;
- urmărește modul în care deținătorii de terenuri asigură cultivarea acestora;
- acorda consultanță agricolă și ia măsuri de protecție fitosanitară;
- participă la acțiunea de delimitare a teritoriului administrativ al orașului și asigură conservarea punctelor de hotar materializate prin borne.
2.Formulare tipizate fond funciar
Cerere eliberare adeverință de rol
Cerere eliberare adeverință de rol - model completat
Cerere eliberare copie plan de parcelare
Cerere eliberare copie plan de parcelare - model completat
Cerere eliberare titlu de proprietate parțial
Cerere eliberare titlu de proprietate parțial - model completat
Cerere modificare titlu de proprietate
Cerere modificare titlu de proprietate - model completat
Oferta vânzare teren - persoane fizice
Oferta vânzare teren - persoane juridice
Cerere pentru afișarea ofertei de vânzare a terenului - persoane fizice
Cerere pentru afișarea ofertei de vânzare a terenului - persoane juridice
Cerere pentru înregistrarea ofertei de cumpărare - persoane fizice
Cerere pentru înregistrarea ofertei de cumpărare - persoane juridice
Comunicare de acceptare a ofertei de vânzare - persoane fizice
Comunicare de acceptare a ofertei de vânzare - persoane juridice
Cerere eliberare certificat de nomenclatură stradală
Cerere eliberare certificat de nomenclatură stradală - model completat
Cerere eliberare adeverință suprafață teren - model completat
Cerere pentru eliberarea atestatului de producător și a carnetului de comercializare
Cerere pentru eliberarea atestatului de producător și a carnetului de comercializare - model completat
3,Atribuții SFFJRPR în ceea ce privește activitatea juridică:
- reprezintă primarul, consiliul local, comisia locală de fond funciar în fata instanțelor judecătorești pe bază de împuternicire sau delegație. Formulează acțiuni în justiție la solicitarea conducerii Primăriei și Consiliului local;
- întocmește și depune la termen actele procedurale;
- formulează, în termen, căile ordinare și extraordinare de atac;
- informează periodic primarul asupra stadiului proceselor, ține evidența litigiilor și a termenelor stabilite de instanță;
- redactează proiecte de hotărâri și de dispoziții la solicitarea conducerii primăriei;
- redactează rapoarte de specialitate juridică pentru proiectele de hotărâri. Colaborează cu comisia de specialitate a consiliului local;
- acordă asistență juridică compartimentelor funcționale ale primăriei în legătură cu problemele de serviciu;
- la dispoziția conducerii primăriei elaborează referate cu soluții din punct de vedere juridic pentru problemele indicate;
- vizează pentru legalitate actele juridice de natura contractelor, convențiilor, etc;
- informează compartimentele primăriei despre noutățile legislative din domeniul lor de activitate;
- gestionează monitoarele oficiale și alte publicații juridice;
- participă, împreună cu persoanele de specialitate din cadrul primăriei, la expertizele și la cercetările locale, dispuse de instanță sau alte organe ale statului, în dosarele repartizate;
- ia măsurile necesare pentru obținerea titlurilor executorii și realizarea creanțelor inclusiv prin executare silită;
- participă la comisiile numite pentru efectuarea de verificări, control, inventarieri și alte asemenea acțiuni și răspunde de legalitatea activității acestora;
- asigura sprijin juridic comisiilor constituite în baza unor legi speciale (de ex: Lg. 18/1991, Lg. 10/2001, etc).
4.Atribuții SFFJRPR în ceea ce privește relațiile publice, registratura:
- primește, înregistrează, se îngrijește de rezolvarea petițiilor și expediază răspunsurile către petiționari;
- înaintează petițiile înregistrate către compartimentele de specialitate, în funcție de obiectul acestora, cu precizarea termenului de trimitere a răspunsului;
- este obligată să urmărească soluționarea și redactarea în termen a răspunsului;
- este responsabilă cu expedierea răspunsului către petiționar, se îngrijește și de clasarea și arhivarea petițiilor;
- asigură îndrumarea și direcționarea solicitanților către compartimentele care sunt îndreptățite a rezolva problemele acestora;
- oferă relații celor interesați despre modul de funcționare a compartimentelor funcționale, programul de lucru cu publicul și orice alte date cerute de solicitanți;
- selectează, îndosariază și predă la arhiva instituției toate documentele create la nivelul compartimentului;
- asigură buna funcționare a centralei telefonice și a legăturilor telefonice în interior și exterior;
- primește și distribuie corespondența înregistrată în registrele de intrare-ieșire, pe baza rezoluției data de conducerea instituției;
- asigură procurarea și gestiunea timbrelor poștale necesare corespondenței instituției;
- gestionează și folosește ștampilele instituției care i-au fost date în primire;
- operează, scanează și înregistrează corespondența și documentele primite spre expediere pe calculator (din momentul în care se va achiziționa un program);
- primește, transmite și gestionează corespondența prin fax;
- asigură la solicitarea conducerii acțiuni de protocol;
- asigură integritatea și securitatea datelor fizice și electronice din documentele și lucrările efectuate;
- asigură rezolvarea solicitărilor privind informațiile de interes public și organizarea și funcționarea punctului de informare-documentare;
- primește solicitările privind informațiile de interes public;
- în cazul solicitării verbale a solicitării furnizează informația pe loc, dată este posibil, și îndrumă solicitantul să adreseze o cerere în scris;
- Înregistrează cererile formulate în scris pe suport de hârtie sau electronic și eliberează solicitantului o confirmare scrisă conținând data și numărul de înregistrare a cererii
- realizează evaluarea primară a solicitării și asigură de îndată, dar nu mai târziu de 5 zile, informarea solicitantului despre acest lucru, precum și sursa unde informația solicitată poate fi găsită;
- în cazul în care informația solicitată nu trebuie comunicată din oficiu, transmite solicitarea structurilor competente din cadrul Primăriei oraș Băicoi;
- în cazul în care informația solicitată este identificată ca fiind exceptată de la accesul liber la informație, asigură, în termen de 5 zile de la înregistrare, informarea solicitantului despre acest lucru;
- primește de la structurile competente din cadrul Primăriei răspunsul la solicitarea primită și redactează răspunsul către solicitant împreună cu informația de interes public sau cu motivația întârzierii ori a respingerii solicitării, în condițiile legii;
- în cazul în care solicitarea nu se încadrează în competențele instituției sau autorității publice, în termen de 5 zile de la primire, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă transmit solicitarea către instituțiile sau autoritățile competente și informează solicitantul despre aceasta;
- ține evidența răspunsurilor și a chitanțelor remise de solicitanți privind plata costurilor de copiere a materialelor solicitate;
- realizează organizarea și funcționarea punctului de informare-documentare, după cum urmează:
a) asigură publicarea buletinului informativ al instituției publice, care va cuprinde informațiile de interes public comunicate din oficiu, prevăzute la 5 din Legea nr. 544/2001;
b) asigură publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea a II-a, a raportului de activitate al autorității sau instituției publice;
c) asigură disponibilitatea în format scris (la avizier, sub formă de broșuri sau electronic - dischete, CD, pagină de internet) a informațiilor comunicate din oficiu, prevăzute la 5 din Legea nr. 544/2001;
d) organizează în cadrul punctului de informare-documentare al instituției accesul publicului la informațiile furnizate din oficiu;
- întocmește anual un raport privind accesul la informațiile de interes public adresat Primarului orașului Băicoi, după care este făcut public;
- furnizează ziariștilor, prompt și complet, orice informație de interes public care privește activitatea instituției publice pe care o reprezintă;
- acordă fără discriminare, în termen de cel mult două zile de la înregistrare, acreditarea ziariștilor și a reprezentanților mijloacelor de informare în masă;
- informează în timp util și asigură accesul ziariștilor la activitățile și acțiunile de interes public organizate de instituția sau autoritatea publică;
- asigură, periodic sau de fiecare dată când activitatea instituției ori a autorității publice prezintă un interes public imediat, difuzarea de comunicate, informări de presă, organizarea de conferințe de presă, interviuri sau briefinguri;
- difuzează ziariștilor dosare de presă legate de evenimente sau de activități ale instituției publice;
- nu refuză și nu retrage acreditarea unui ziarist decât numai pentru fapte care împiedică desfășurarea normală a activității instituției publice și care nu privesc opiniile exprimate în presă de respectivul ziarist;
- oferă informațiile de interes public conform procedurii și în termenele prevăzute de lege;
- asigură accesul publicului la informațiile furnizate din oficiu în cadrul punctului de informare (scris, telefonic, verbal și poștă electronică) și documentare;
- identifică și actualizează informațiile de interes public care sunt exceptate de la accesul liber potrivit legii;
- repartizarea pe compartimente de specialitate și urmărirea expedierii petițiilor în termen legal;
- participarea la audiențele ținute de primar (notarea problemelor și urmărirea rezolvării acestora);
- atribuții specifice Sistemului de control managerial conf. O.M.F.P. nr.946/2005, republicat, completat și modificat.
Hotărâri de expropiere
Oferte de vânzare
Ofertă de vânzare nr. 210/2024
Ofertă de vânzare nr. 206/2024
Ofertă de vânzare nr. 201/2024
Ofertă de vânzare nr. 186/2024
Ofertă de vânzare nr. 180/2024
Ofertă de vânzare nr. 176/2024
Ofertă de vânzare nr. 170/2024
Ofertă de vânzare nr. 167/2024
Ofertă de vânzare nr. 160/2024
Ofertă de vânzare nr. 155/2024
Publicatie imobiliară din 29.08.2024
Ofertă de vânzare nr. 151/2024
Ofertă de vânzare nr. 143/2024
Ofertă de vânzare nr. 140/2024
Ofertă de vânzare nr. 134/2024
Ofertă de vânzare nr. 127/2024
Ofertă de vânzare nr. 121/2024
Ofertă de vânzare nr. 114/2024
Ofertă de vânzare nr. 101/2024
Proces verbal referitor la oferta 309/2023
Ofertă de vânzare nr. 326/2023
Ofertă de vânzare nr. 273/2023
Ofertă de vânzare nr. 269/2023
Ofertă de vânzare nr. 263/2023
Ofertă de vânzare nr. 256/2023
Ofertă de vânzare nr. 251/2023
Ofertă de vânzare nr. 245/2023
Proces verbal referitor la oferta 188/2023
Proces verbal referitor la oferta 180/2023
Proces verbal referitor la oferta 113/2023
Ofertă de vânzare nr. 216/2023
Ofertă de vânzare nr. 212/2023
Ofertă de vânzare nr. 200/2023
Ofertă de vânzare nr. 195/2023
Ofertă de vânzare nr. 188/2023
Ofertă de vânzare nr. 183/2023
Ofertă de vânzare nr. 180/2023
Ofertă de vânzare nr. 175/2023
Ofertă de vânzare nr. 170/2023
Proces verbal referitor la oferta 101/2023
Ofertă de vânzare nr. 161/2023
Ofertă de vânzare nr. 156/2023
Ofertă de vânzare nr. 149/2023
Ofertă de vânzare nr. 143/2023
Ofertă de vânzare nr. 142/2023
Proces verbal referitor la oferta 62/2023
Ofertă de vânzare nr. 130/2023
Proces verbal referitor la oferta 126/2023
Ofertă de vânzare nr. 126/2023
Ofertă de vânzare nr. 122/2023
Proces verbal referitor la oferta 34/2023
Ofertă de vânzare nr. 113/2023
Ofertă de vânzare nr. 108/2023
Proces verbal referitor la oferta 29/2023
Proces verbal referitor la oferta 194/2022
Proces verbal referitor la oferta 193/2022
Proces verbal referitor la oferta 175/2022
Proces verbal referitor la oferta 170/2022
Anunț privind termenele de declarare a datelor pentru înscrierea în registrul agricol
Proces verbal referitor la oferta 158/2022
Ofertă de vânzare nr. 210/2022
Ofertă de vânzare nr. 207/2022
Ofertă de vânzare nr. 203/2022
Ofertă de vânzare nr. 197/2022
Ofertă de vânzare nr. 194/2022
Ofertă de vânzare nr. 193/2022
Ofertă de vânzare nr. 181/2022
Proces verbal referitor la oferta 136/2022
Ofertă de vânzare nr. 163/2022
Ofertă de vânzare nr. 160/2022
Ofertă de vânzare nr. 160/2022
Ofertă de vânzare nr. 158/2022
Ofertă de vânzare nr. 146/2022
Ofertă de vânzare nr. 145/2022
Ofertă de vânzare nr. 136/2022
Ofertă de vânzare nr. 133/2022
Ofertă de vânzare nr. 130/2022
Ofertă de vânzare nr. 126/2022
Ofertă de vânzare nr. 124/2022
Ofertă de vânzare nr. 112/2022
Ofertă de vânzare nr. 100/2022
Anunț important!
Ofertă de vânzare nr. 235/21.12.2021
Ofertă de vânzare nr. 227/20.12.2021
Proces verbal referitor la oferta 205/2021
Proces verbal referitor la oferta 200/2021
Proces verbal referitor la oferta 192/2021
Ofertă de vânzare nr. 222/18.11.2021
Proces verbal referitor la oferta 184/2021
Ofertă de vânzare nr. 210/19.10.2021
Proces verbal referitor la oferta 156/2021
Ofertă de vânzare nr. 207/07.10.2021
Ofertă de vânzare nr. 205/06.10.2021
Proces verbal referitor la oferta 138/2021
Ofertă de vânzare nr. 200/04.10.2021
Proces verbal referitor la oferta 148/2021
Ofertă de vânzare nr. 196/30.09.2021
Proces verbal referitor la oferta 154/2021
Ofertă de vânzare nr. 192/27.09.2021
Ofertă de vânzare nr. 184/22.09.2021
Ofertă de vânzare nr. 175/17.09.2021
Ofertă de vânzare nr. 170/13.09.2021
Ofertă de vânzare nr. 166/02.09.2021
Ofertă de vânzare nr. 160/27.08.2021
Ofertă de vânzare nr. 156/11.08.2021
Ofertă de vânzare nr. 154/29.07.2021
Ofertă de vânzare nr. 148/28.07.2021
Ofertă de vânzare nr. 142/13.07.2021
Ofertă de vânzare nr. 138/06.07.2021
Ofertă de vânzare nr. 136/05.07.2021
Ofertă de vânzare nr. 134/05.07.2021
Proces verbal referitor la oferta 97/2021
Ofertă de vânzare nr. 125/07.06.2021
Proces verbal referitor la oferta 15/2021
Ofertă de vânzare nr. 121/26.05.2021
Ofertă de vânzare nr. 115/11.05.2021
Proces verbal referitor la oferta 54/2021
Ofertă de vânzare nr. 111/10.05.2021
Proces verbal referitor la oferta 15/2021
Proces verbal referitor la oferta 4/2021
Proces verbal referitor la oferta 3/2021
Proces verbal referitor la oferta 1/2021
Ofertă de vânzare nr. 97/20.04.2021
Ofertă de vânzare nr. 88/05.04.2021
Ofertă de vânzare nr. 83/31.03.2021
Ofertă de vânzare nr. 78/30.03.2021
Ofertă de vânzare nr. 69/15.03.2021
Ofertă de vânzare nr. 63/11.03.2021
Ofertă de vânzare nr. 58/09.03.2021
Ofertă de vânzare nr. 54/05.03.2021
Ofertă de vânzare nr. 49/03.03.2021
Ofertă de vânzare nr. 43/03.03.2021
Ofertă de vânzare nr. 37/03.03.2021
Ofertă de vânzare nr. 32/03.03.2021
Ofertă de vânzare nr. 27/03.03.2021
Ofertă de vânzare nr. 15/24.02.2021
Ofertă de vânzare nr. 4/22.02.2021
Ofertă de vânzare nr. 3/22.02.2021
Ofertă de vânzare nr. 1/19.02.2021
Ofertă de vânzare nr. 226/22.09.2020
Ofertă de vânzare nr. 224/13.08.2020
Ofertă de vânzare nr. 223/30.07.2020
Ofertă de vânzare nr. 220/06.07.2020
Documente cadastru finanțare 5 conform contract 23617 din 16.07.2019:
S18 Opis alfabetic deținători BĂICOI
S51 Opis alfabetic deținători BĂICOI
S54 Opis alfabetic deținători BĂICOI
S54 planuri cadastrale planșa 1
S54 planuri cadastrale planșa 2
S6 Opis alfabetic deținători BĂICOI
Anunț prealabil privind afișarea publică a documentelor tehnice ale cadastrului nr. 16838/23.06.2020
Anunț ridicare documente cadastru nr. 16078/16.06.2020
Anunț procedură atribuire directă contracte pășune nr. 13881/21.05.2020
Ofertă de vânzare nr. 216/21.05.2020
Ofertă de vânzare nr. 215/21.05.2020
Ofertă de vânzare nr. 214/19.05.2020
Ofertă de vânzare nr. 213/08.05.2020
Ofertă de vânzare nr. 212/17.03.2020
Anunț prealabil privind afișarea publică a documentelor tehnice ale cadastrului nr. 5532/19.02.2020
Ofertă de vânzare nr. 211/11.03.2020
Ofertă de vânzare nr. 210/02.03.2020
Ofertă de vânzare nr. 209/25.02.2020
Ofertă de vânzare nr. 208/24.02.2020
Ofertă de vânzare nr. 207/18.02.2020
Ofertă de vânzare nr. 206/12.02.2020
Ofertă de vânzare nr. 203/14.01.2020
Ofertă de vânzare nr. 200/12.12.2019
Ofertă de vânzare nr. 199/10.12.2019
Ofertă de vânzare nr. 198/25.11.2019
Ofertă de vânzare nr. 197/20.11.2019
Ofertă de vânzare nr. 196/15.11.2019
Ofertă de vânzare nr. 195/14.11.2019
Anunț prealabil privind afișarea publică a documentelor tehnice ale cadastrului nr. 35332/30.10.2019
Ofertă de vânzare nr. 191/23.10.2019
Ofertă de vânzare nr. 190/23.10.2019
Ofertă de vânzare nr. 189/23.10.2019
Ofertă de vânzare nr. 188/11.10.2019
Ofertă de vânzare nr. 187/03.10.2019
Ofertă de vânzare nr. 185/05.09.2019
Ofertă de vânzare nr. 184/02.09.2019
Ofertă de vânzare nr. 183/30.08.2019
Ofertă de vânzare nr. 182/21.08.2019
Ofertă de vânzare nr. 181/21.08.2019
Ofertă de vânzare nr. 180/21.08.2019
Ofertă de vânzare nr. 179/12.08.2019
Ofertă de vânzare nr. 178/08.07.2019
ANUNȚ: Obligații cu privire la registrul agricol
Ofertă de vânzare nr. 177/24.06.2019
Ofertă de vânzare nr. 176/21.06.2019
Ofertă de vânzare nr. 175/06.06.2019
Ofertă de vânzare nr. 174/29.05.2019
Ofertă de vânzare nr. 173/13.05.2019
Ofertă de vânzare nr. 172/09.05.2019
Ofertă de vânzare nr. 171/08.04.2019
Ofertă de vânzare nr. 170/24.04.2019
Ofertă de vânzare nr. 169/10.04.2019
Ofertă de vânzare nr. 168/10.04.2019
Ofertă de vânzare nr. 167/09.04.2019
Ofertă de vânzare nr. 166/26.03.2019
Ofertă de vânzare nr. 165/26.03.2019
Ofertă de vânzare nr. 164/20.03.2019
Ofertă de vânzare nr. 163/20.03.2019
Ofertă de vânzare nr. 162/13.03.2019
Ofertă de vânzare nr. 161/13.03.2019
Ofertă de vânzare nr. 160/26.02.2019
Ofertă de vânzare nr. 159/23.01.2019
Ofertă de vânzare nr. 158/23.01.2019
Ofertă de vânzare nr. 157/27.12.2018
Ofertă de vânzare nr. 156/18.12.2018
Ofertă de vânzare nr. 155/06.12.2018
Ofertă de vânzare nr. 154/21.11.2018
Ofertă de vânzare nr. 153/25.10.2018
Ofertă de vânzare nr. 152/23.10.2018
Ofertă de vânzare nr. 151/18.10.2018
Documentație privind lucrările de înregistrare sistematică din sectoarele cadastrale: 11, 12, 52 și 67 din cadrul U.A.T. Băicoi, etapa a II-a: