Program de funcționare: Luni – Joi 8:00-16:30, Vineri 8:00-14:00


+40.344.802.064

admin 14 January 2025 0

Serviciul Fond Funciar, Relații Publice, Registratură

1.Atribuții SFFJRPR în ceea ce privește fondul funciar

- asigură și participă efectiv la aplicarea prevederilor legilor fondului funciar ducând la îndeplinire hotărârile comisiei locale și județene de fond funciar;

- întocmește și transmite comisiei județene anexele și situațiile prevăzute de legislație; urmărește rezolvarea acestora;

- asigură întocmirea planurilor de parcelare și a proceselor verbale de punere în posesie;

- efectuează, în teren, punerile în posesie și distribuie titlurile de proprietate;

- răspunde, la termen, petițiilor, plângerilor, reclamațiilor care au ca obiect fondul funciar;

- asigură păstrarea în condiții de siguranță a documentației (cereri, acte doveditoare, declarații) depuse conform legilor fondului funciar;

- comunică foștilor proprietari toate informațiile privind persoanele care au obținut titluri de proprietate pe vechile amplasamente ale acestora;

- afișează lunar suprafața constituită sau reconstituită, numele beneficiarilor, amplasamentul, planurile de parcelare, precum și suprafața rămasă în rezerva comisiei locale;

- ține evidența cadastrului funciar al orașului Băicoi;

- determină, pe bază de măsurători, poziția, configurația și mărimea suprafețelor terenurilor pe destinații, categorii de folosință și pe proprietari, precum și a construcțiilor;

- eliberează certificate de nomenclatură stradală;

- completează, ține la zi și centralizează datele din registrul agricol;

- întocmește și eliberează adeverințe de registru agricol, certificate de producător, bilete de proprietate pentru animale;

- aduce la cunoștința cetățenilor obligațiile cu privire la registrul agricol;

- furnizează date complete compartimentului juridic pentru susținerea proceselor;

- întocmește dări de seamă statistice;

- verifică existența și gradul de calamitate naturală;

- delimitează exploatațiile agricole din teritoriul administrativ al orașului;

- urmărește modul în care deținătorii de terenuri asigură cultivarea acestora;

- acorda consultanță agricolă și ia măsuri de protecție fitosanitară;

- participă la acțiunea de delimitare a teritoriului administrativ al orașului și asigură conservarea punctelor de hotar materializate prin borne.

2.Formulare tipizate fond funciar

Declarație înregistrarea / modificarea datelor în registrul agricol pentru persoane fizice și persoane juridice

Cerere eliberare adeverință de rol
Cerere eliberare adeverință de rol - model completat

Cerere eliberare copie plan de parcelare
Cerere eliberare copie plan de parcelare - model completat

Cerere eliberare titlu de proprietate parțial
Cerere eliberare titlu de proprietate parțial - model completat

Cerere modificare titlu de proprietate
Cerere modificare titlu de proprietate - model completat

Oferta vânzare teren - persoane fizice
Oferta vânzare teren - persoane juridice

Cerere pentru afișarea ofertei de vânzare a terenului - persoane fizice
Cerere pentru afișarea ofertei de vânzare a terenului - persoane juridice

Cerere pentru înregistrarea ofertei de cumpărare - persoane fizice
Cerere pentru înregistrarea ofertei de cumpărare - persoane juridice

Comunicare de acceptare a ofertei de vânzare - persoane fizice
Comunicare de acceptare a ofertei de vânzare - persoane juridice

Cerere eliberare certificat de nomenclatură stradală
Cerere eliberare certificat de nomenclatură stradală - model completat

Cerere eliberare adeverință suprafață teren - model completat

Cerere pentru eliberarea atestatului de producător și a carnetului de comercializare
Cerere pentru eliberarea atestatului de producător și a carnetului de comercializare - model completat

Lista preemtorilor în vedere exercitării dreptului de preemțiune asupra ofertei de vânzare - model completat

3,Atribuții SFFJRPR în ceea ce privește activitatea juridică:

- reprezintă primarul, consiliul local, comisia locală de fond funciar în fata instanțelor judecătorești pe bază de împuternicire sau delegație. Formulează acțiuni în justiție la solicitarea conducerii Primăriei și Consiliului local;

- întocmește și depune la termen actele procedurale;

- formulează, în termen, căile ordinare și extraordinare de atac;

- informează periodic primarul asupra stadiului proceselor, ține evidența litigiilor și a termenelor stabilite de instanță;

- redactează proiecte de hotărâri și de dispoziții la solicitarea conducerii primăriei;

- redactează rapoarte de specialitate juridică pentru proiectele de hotărâri. Colaborează cu comisia de specialitate a consiliului local;

- acordă asistență juridică compartimentelor funcționale ale primăriei în legătură cu problemele de serviciu;

- la dispoziția conducerii primăriei elaborează referate cu soluții din punct de vedere juridic pentru problemele indicate;

- vizează pentru legalitate actele juridice de natura contractelor, convențiilor, etc;

- informează compartimentele primăriei despre noutățile legislative din domeniul lor de activitate;

- gestionează monitoarele oficiale și alte publicații juridice;

- participă, împreună cu persoanele de specialitate din cadrul primăriei, la expertizele și la cercetările locale, dispuse de instanță sau alte organe ale statului, în dosarele repartizate;

- ia măsurile necesare pentru obținerea titlurilor executorii și realizarea creanțelor inclusiv prin executare silită;

- participă la comisiile numite pentru efectuarea de verificări, control, inventarieri și alte asemenea acțiuni și răspunde de legalitatea activității acestora;

- asigura sprijin juridic comisiilor constituite în baza unor legi speciale (de ex: Lg. 18/1991, Lg. 10/2001, etc).

4.Atribuții SFFJRPR în ceea ce privește relațiile publice, registratura:

- primește, înregistrează, se îngrijește de rezolvarea petițiilor și expediază răspunsurile către petiționari;

- înaintează petițiile înregistrate către compartimentele de specialitate, în funcție de obiectul acestora, cu precizarea termenului de trimitere a răspunsului;

- este obligată să urmărească soluționarea și redactarea în termen a răspunsului;

- este responsabilă cu expedierea răspunsului către petiționar, se îngrijește și de clasarea și arhivarea petițiilor;

- asigură îndrumarea și direcționarea solicitanților către compartimentele care sunt îndreptățite a rezolva problemele acestora;

- oferă relații celor interesați despre modul de funcționare a compartimentelor funcționale, programul de lucru cu publicul și orice alte date cerute de solicitanți;

- selectează, îndosariază și predă la arhiva instituției toate documentele create la nivelul compartimentului;

- asigură buna funcționare a centralei telefonice și a legăturilor telefonice în interior și exterior;

- primește și distribuie corespondența înregistrată în registrele de intrare-ieșire, pe baza rezoluției data de conducerea instituției;

- asigură procurarea și gestiunea timbrelor poștale necesare corespondenței instituției;

- gestionează și folosește ștampilele instituției care i-au fost date în primire;

- operează, scanează și înregistrează corespondența și documentele primite spre expediere pe calculator (din momentul în care se va achiziționa un program);

- primește, transmite și gestionează corespondența prin fax;

- asigură la solicitarea conducerii acțiuni de protocol;

- asigură integritatea și securitatea datelor fizice și electronice din documentele și lucrările efectuate;

- asigură rezolvarea solicitărilor privind informațiile de interes public și organizarea și funcționarea punctului de informare-documentare;

- primește solicitările privind informațiile de interes public;

- în cazul solicitării verbale a solicitării furnizează informația pe loc, dată este posibil, și îndrumă solicitantul să adreseze o cerere în scris;

- Înregistrează cererile formulate în scris pe suport de hârtie sau electronic și eliberează solicitantului o confirmare scrisă conținând data și numărul de înregistrare a cererii

- realizează evaluarea primară a solicitării și asigură de îndată, dar nu mai târziu de 5 zile, informarea solicitantului despre acest lucru, precum și sursa unde informația solicitată poate fi găsită;

- în cazul în care informația solicitată nu trebuie comunicată din oficiu, transmite solicitarea structurilor competente din cadrul Primăriei oraș Băicoi;

- în cazul în care informația solicitată este identificată ca fiind exceptată de la accesul liber la informație, asigură, în termen de 5 zile de la înregistrare, informarea solicitantului despre acest lucru;

- primește de la structurile competente din cadrul Primăriei răspunsul la solicitarea primită și redactează răspunsul către solicitant împreună cu informația de interes public sau cu motivația întârzierii ori a respingerii solicitării, în condițiile legii;

- în cazul în care solicitarea nu se încadrează în competențele instituției sau autorității publice, în termen de 5 zile de la primire, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă transmit solicitarea către instituțiile sau autoritățile competente și informează solicitantul despre aceasta;

- ține evidența răspunsurilor și a chitanțelor remise de solicitanți privind plata costurilor de copiere a materialelor solicitate;

- realizează organizarea și funcționarea punctului de informare-documentare, după cum urmează:

a) asigură publicarea buletinului informativ al instituției publice, care va cuprinde informațiile de interes public comunicate din oficiu, prevăzute la 5 din Legea nr. 544/2001;

b) asigură publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea a II-a, a raportului de activitate al autorității sau instituției publice;

c) asigură disponibilitatea în format scris (la avizier, sub formă de broșuri sau electronic - dischete, CD, pagină de internet) a informațiilor comunicate din oficiu, prevăzute la 5 din Legea nr. 544/2001;

d) organizează în cadrul punctului de informare-documentare al instituției accesul publicului la informațiile furnizate din oficiu;

- întocmește anual un raport privind accesul la informațiile de interes public adresat Primarului orașului Băicoi, după care este făcut public;

- furnizează ziariștilor, prompt și complet, orice informație de interes public care privește activitatea instituției publice pe care o reprezintă;

- acordă fără discriminare, în termen de cel mult două zile de la înregistrare, acreditarea ziariștilor și a reprezentanților mijloacelor de informare în masă;

- informează în timp util și asigură accesul ziariștilor la activitățile și acțiunile de interes public organizate de instituția sau autoritatea publică;

- asigură, periodic sau de fiecare dată când activitatea instituției ori a autorității publice prezintă un interes public imediat, difuzarea de comunicate, informări de presă, organizarea de conferințe de presă, interviuri sau briefinguri;

- difuzează ziariștilor dosare de presă legate de evenimente sau de activități ale instituției publice;

- nu refuză și nu retrage acreditarea unui ziarist decât numai pentru fapte care împiedică desfășurarea normală a activității instituției publice și care nu privesc opiniile exprimate în presă de respectivul ziarist;

- oferă informațiile de interes public conform procedurii și în termenele prevăzute de lege;

- asigură accesul publicului la informațiile furnizate din oficiu în cadrul punctului de informare (scris, telefonic, verbal și poștă electronică) și documentare;

- identifică și actualizează informațiile de interes public care sunt exceptate de la accesul liber potrivit legii;

- repartizarea pe compartimente de specialitate și urmărirea expedierii petițiilor în termen legal;

- participarea la audiențele ținute de primar (notarea problemelor și urmărirea rezolvării acestora);

- atribuții specifice Sistemului de control managerial conf. O.M.F.P. nr.946/2005, republicat, completat și modificat.

Ofertă de vânzare nr. 3/2025
 

Hotărâri de expropiere

Hotărâri de stabilire a despăgubirilor numerele 148 – 156 din 17.06.2024 pentru imobilelele proprietate privata situate pe coridorul amplasamentului lucrarii de utilitate publica locala “CONSTRUIRE PASAJ SUPRATERAN PESTE DNl, LA INTERSECTIA DINTRE DNl CU DJ 215”

Hotărâri de stabilire a despăgubirilor numerele 132 – 147 din 12.06.2024 pentru imobilelele proprietate privata situate pe coridorul amplasamentului lucrarii de utilitate publica locala “CONSTRUIRE PASAJ SUPRATERAN PESTE DNl, LA INTERSECTIA DINTRE DNl CU DJ 215”

Hotărâri de stabilire a despăgubirilor numerele 117 – 131 din 06.06.2024 pentru imobilelele proprietate privata situate pe coridorul amplasamentului lucrarii de utilitate publica locala “CONSTRUIRE PASAJ SUPRATERAN PESTE DNl, LA INTERSECTIA DINTRE DNl CU DJ 215”

Hotărâri de stabilire a despăgubirilor numerele 102 – 116 din 03.06.2024 pentru imobilelele proprietate privata situate pe coridorul amplasamentului lucrarii de utilitate publica locala “CONSTRUIRE PASAJ SUPRATERAN PESTE DNl, LA INTERSECTIA DINTRE DNl CU DJ 215”

Hotărâri de stabilire a despăgubirilor numerele 88 – 101 din 30.05.2024 pentru imobilelele proprietate privata situate pe coridorul amplasamentului lucrarii de utilitate publica locala “CONSTRUIRE PASAJ SUPRATERAN PESTE DNl, LA INTERSECTIA DINTRE DNl CU DJ 215”

Hotărâri de stabilire a despăgubirilor numerele 73 – 87 din 27.05.2024 pentru imobilelele proprietate privata situate pe coridorul amplasamentului lucrarii de utilitate publica locala “CONSTRUIRE PASAJ SUPRATERAN PESTE DNl, LA INTERSECTIA DINTRE DNl CU DJ 215”

Hotărâri de stabilire a despăgubirilor numerele 59 – 72 din 23.05.2024 pentru imobilelele proprietate privata situate pe coridorul amplasamentului lucrarii de utilitate publica locala “CONSTRUIRE PASAJ SUPRATERAN PESTE DNl, LA INTERSECTIA DINTRE DNl CU DJ 215”

Hotărâri de stabilire a despăgubirilor numerele 43 – 58 din 20.05.2024 pentru imobilelele proprietate privata situate pe coridorul amplasamentului lucrarii de utilitate publica locala “CONSTRUIRE PASAJ SUPRATERAN PESTE DNl, LA INTERSECTIA DINTRE DNl CU DJ 215”

Hotărâri de stabilire a despăgubirilor numerele 29 – 42 din 16.05.2024 pentru imobilelele proprietate privata situate pe coridorul amplasamentului lucrarii de utilitate publica locala “CONSTRUIRE PASAJ SUPRATERAN PESTE DNl, LA INTERSECTIA DINTRE DNl CU DJ 215”

Hotărâri de stabilire a despăgubirilor numerele 14 – 28 din 13.05.2024 pentru imobilelele proprietate privata situate pe coridorul amplasamentului lucrarii de utilitate publica locala “CONSTRUIRE PASAJ SUPRATERAN PESTE DNl, LA INTERSECTIA DINTRE DNl CU DJ 215”

Hotărâri de stabilire a despăgubirilor numerele 1 – 13 din 08.05.2024 pentru imobilelele proprietate privata situate pe coridorul amplasamentului lucrarii de utilitate publica locala “CONSTRUIRE PASAJ SUPRATERAN PESTE DNl, LA INTERSECTIA DINTRE DNl CU DJ 215”

Oferte de vânzare

Ofertă de vânzare nr. 210/2024

Ofertă de vânzare nr. 206/2024

Ofertă de vânzare nr. 201/2024

Ofertă de vânzare nr. 186/2024

Ofertă de vânzare nr. 180/2024

Ofertă de vânzare nr. 176/2024

Ofertă de vânzare nr. 170/2024

Ofertă de vânzare nr. 167/2024

Ofertă de vânzare nr. 160/2024

Ofertă de vânzare nr. 155/2024

Publicatie imobiliară din 29.08.2024

Ofertă de vânzare nr. 151/2024

Ofertă de vânzare nr. 143/2024

Ofertă de vânzare nr. 140/2024

Ofertă de vânzare nr. 134/2024

Ofertă de vânzare nr. 127/2024

Ofertă de vânzare nr. 121/2024

Proces verbal nr. 120/2024

Proces verbal nr. 119/2024

Ofertă de vânzare nr. 114/2024

Ofertă de vânzare nr. 101/2024

Ofertă de vânzare nr. 96/2024

Ofertă de vânzare nr. 89/2024

Proces verbal nr. 88/2024

Ofertă de vânzare nr. 83/2024

Ofertă de vânzare nr. 77/2024

Ofertă de vânzare nr. 68/2024

Ofertă de vânzare nr. 63/2024

Ofertă de vânzare nr. 60/2024

Ofertă de vânzare nr. 58/2024

Ofertă de vânzare nr. 53/2024

Ofertă de vânzare nr. 47/2024

Ofertă de vânzare nr. 35/2024

Ofertă de vânzare nr. 30/2024

Ofertă de vânzare nr. 27/2024

Ofertă de vânzare nr. 19/2024

Ofertă de vânzare nr. 15/2024

Proces verbal referitor la oferta 309/2023

Ofertă de vânzare nr. 326/2023

Ofertă de vânzare nr. 273/2023

Ofertă de vânzare nr. 269/2023

Ofertă de vânzare nr. 263/2023

Ofertă de vânzare nr. 256/2023

Ofertă de vânzare nr. 251/2023

Ofertă de vânzare nr. 245/2023

Proces verbal referitor la oferta 188/2023

Proces verbal referitor la oferta 180/2023

Proces verbal referitor la oferta 113/2023

Ofertă de vânzare nr. 216/2023

Ofertă de vânzare nr. 212/2023

Ofertă de vânzare nr. 200/2023

Ofertă de vânzare nr. 195/2023

Ofertă de vânzare nr. 188/2023

Ofertă de vânzare nr. 183/2023

Ofertă de vânzare nr. 180/2023

Ofertă de vânzare nr. 175/2023

Ofertă de vânzare nr. 170/2023

Proces verbal referitor la oferta 101/2023

Ofertă de vânzare nr. 161/2023

Ofertă de vânzare nr. 156/2023

Ofertă de vânzare nr. 149/2023

Ofertă de vânzare nr. 143/2023

Ofertă de vânzare nr. 142/2023

Proces verbal referitor la oferta 62/2023

Ofertă de vânzare nr. 130/2023

Proces verbal referitor la oferta 126/2023

Ofertă de vânzare nr. 126/2023

Ofertă de vânzare nr. 122/2023

Proces verbal referitor la oferta 34/2023

Ofertă de vânzare nr. 113/2023

Ofertă de vânzare nr. 93/2023

Ofertă de vânzare nr. 108/2023

Proces verbal referitor la oferta 29/2023

Ofertă de vânzare nr. 80/2023

Ofertă de vânzare nr. 77/2023

Ofertă de vânzare nr. 70/2023

Ofertă de vânzare nr. 66/2023

Ofertă de vânzare nr. 62/2023

Ofertă de vânzare nr. 57/2023

Ofertă de vânzare nr. 48/2023

Ofertă de vânzare nr. 43/2023

Ofertă de vânzare nr. 37/2023

Ofertă de vânzare nr. 34/2023

Ofertă de vânzare nr. 25/2023

Proces verbal referitor la oferta 194/2022

Proces verbal referitor la oferta 193/2022

Ofertă de vânzare nr. 8/2023

Ofertă de vânzare nr. 2/2023

Proces verbal referitor la oferta 175/2022

Proces verbal referitor la oferta 170/2022

Anunț privind termenele de declarare a datelor pentru înscrierea în registrul agricol

Proces verbal referitor la oferta 158/2022

Ofertă de vânzare nr. 210/2022

Ofertă de vânzare nr. 207/2022

Ofertă de vânzare nr. 203/2022

Ofertă de vânzare nr. 197/2022

Ofertă de vânzare nr. 194/2022

Ofertă de vânzare nr. 193/2022

Ofertă de vânzare nr. 181/2022

Proces verbal referitor la oferta 136/2022

Ofertă de vânzare nr. 163/2022

Ofertă de vânzare nr. 160/2022

Ofertă de vânzare nr. 160/2022

Ofertă de vânzare nr. 158/2022

Ofertă de vânzare nr. 146/2022

Ofertă de vânzare nr. 145/2022

Ofertă de vânzare nr. 136/2022

Ofertă de vânzare nr. 133/2022

Ofertă de vânzare nr. 130/2022

Ofertă de vânzare nr. 126/2022

Ofertă de vânzare nr. 124/2022

Ofertă de vânzare nr. 112/2022

Ofertă de vânzare nr. 100/2022

Ofertă de vânzare nr. 97/2022

Ofertă de vânzare nr. 93/2022

Ofertă de vânzare nr. 90/2022

Ofertă de vânzare nr. 87/2022

Ofertă de vânzare nr. 83/2022

Ofertă de vânzare nr. 80/2022

Ofertă de vânzare nr. 76/2022

Ofertă de vânzare nr. 72/2022

Anunț important!

Link-ul de pe site-ul ANCPI, unde au fost publicate Documentele cadastrului, pentru sectoarele cadastrale nr. 5, 13, 62 UAT BĂICOI

Anunț prealabil privind afișarea publică a documentelor tehnice ale cadastrului nr. 17818 / 0.06.2022

Ofertă de vânzare nr. 50/2022

Ofertă de vânzare nr. 47/2022

Ofertă de vânzare nr. 44/2022

Ofertă de vânzare nr. 40/2022

Ofertă de vânzare nr. 36/2022

Ofertă de vânzare nr. 32/2022

Ofertă de vânzare nr. 23/2022

Ofertă de vânzare nr. 19/2022

Ofertă de vânzare nr. 13/2022

Ofertă de vânzare nr. 12/2022

Ofertă de vânzare nr. 10/2022

Ofertă de vânzare nr. 4/2022

Ofertă de vânzare nr. 4/2022

Ofertă de vânzare nr. 3/2022

Anunț privind termenele la care persoanele fizice și juridice au obligația să declare datele pentru înscrierea în registrul agricol

Ofertă de vânzare nr. 235/21.12.2021

Ofertă de vânzare nr. 227/20.12.2021

Proces verbal referitor la oferta 205/2021

Proces verbal referitor la oferta 200/2021

Proces verbal referitor la oferta 192/2021

Ofertă de vânzare nr. 222/18.11.2021

Proces verbal referitor la oferta 184/2021

Ofertă de vânzare nr. 210/19.10.2021

Proces verbal referitor la oferta 156/2021

Ofertă de vânzare nr. 207/07.10.2021

Ofertă de vânzare nr. 205/06.10.2021

Proces verbal referitor la oferta 138/2021

Ofertă de vânzare nr. 200/04.10.2021

Proces verbal referitor la oferta 148/2021

Ofertă de vânzare nr. 196/30.09.2021

Proces verbal referitor la oferta 154/2021

Ofertă de vânzare nr. 192/27.09.2021

Ofertă de vânzare nr. 184/22.09.2021

Ofertă de vânzare nr. 175/17.09.2021

Ofertă de vânzare nr. 170/13.09.2021

Ofertă de vânzare nr. 166/02.09.2021

Ofertă de vânzare nr. 160/27.08.2021

Ofertă de vânzare nr. 156/11.08.2021

Ofertă de vânzare nr. 154/29.07.2021

Ofertă de vânzare nr. 148/28.07.2021

Ofertă de vânzare nr. 142/13.07.2021

Ofertă de vânzare nr. 138/06.07.2021

Ofertă de vânzare nr. 136/05.07.2021

Ofertă de vânzare nr. 134/05.07.2021

Proces verbal referitor la oferta 97/2021

Ofertă de vânzare nr. 125/07.06.2021

Proces verbal referitor la oferta 15/2021

Ofertă de vânzare nr. 121/26.05.2021

Ofertă de vânzare nr. 115/11.05.2021

Proces verbal referitor la oferta 54/2021

Ofertă de vânzare nr. 111/10.05.2021

Proces verbal referitor la oferta 15/2021

Proces verbal referitor la oferta 4/2021

Proces verbal referitor la oferta 3/2021

Proces verbal referitor la oferta 1/2021

Ofertă de vânzare nr. 97/20.04.2021

Ofertă de vânzare nr. 88/05.04.2021

Ofertă de vânzare nr. 83/31.03.2021

Ofertă de vânzare nr. 78/30.03.2021

Ofertă de vânzare nr. 69/15.03.2021

Ofertă de vânzare nr. 63/11.03.2021

Ofertă de vânzare nr. 58/09.03.2021

Ofertă de vânzare nr. 54/05.03.2021

Ofertă de vânzare nr. 49/03.03.2021

Ofertă de vânzare nr. 43/03.03.2021

Ofertă de vânzare nr. 37/03.03.2021

Ofertă de vânzare nr. 32/03.03.2021

Ofertă de vânzare nr. 27/03.03.2021

Ofertă de vânzare nr. 15/24.02.2021

Ofertă de vânzare nr. 4/22.02.2021

Ofertă de vânzare nr. 3/22.02.2021

Ofertă de vânzare nr. 1/19.02.2021

Anunț privind termenele la care persoanele fizice și juridice au au obligația să declare datele pentru înscrierea în registrul agricol

Anunț prealabil privind afișarea publică a planului de parcelare și a tabelului parcelare din tarlaua 71 nr. 34686/17.12.2020

Plan parcelar tarlaua 71

Hotărârea nr. 104/22.12.2020 privind aprobarea Nomenclatorului stradal al orașului Băicoi, județul Prahova

Ofertă de vânzare nr. 226/22.09.2020

Ofertă de vânzare nr. 224/13.08.2020

Ofertă de vânzare nr. 223/30.07.2020

Ofertă de vânzare nr. 220/06.07.2020

Documente cadastru finanțare 5 conform contract 23617 din 16.07.2019:

S18 Opis alfabetic deținători BĂICOI

S18 plan cadastral

S51 Opis alfabetic deținători BĂICOI

S51 plan cadastral planșa 1

S51 plan cadastral planșa 2

S54 Opis alfabetic deținători BĂICOI

S54 planuri cadastrale planșa 1

S54 planuri cadastrale planșa 2

S6 Opis alfabetic deținători BĂICOI

S6 plan cadastral planșa 1

S6 plan cadastral planșa 2

Anunț prealabil privind afișarea publică a documentelor tehnice ale cadastrului nr. 16838/23.06.2020

Anunț ridicare documente cadastru nr. 16078/16.06.2020

Anunț procedură atribuire directă contracte pășune nr. 13881/21.05.2020

Ofertă de vânzare nr. 216/21.05.2020

Ofertă de vânzare nr. 215/21.05.2020

Ofertă de vânzare nr. 214/19.05.2020

Anunț privind reluarea activității de afișare publică a documentelor tehnice ale cadastrului nr. 13273/18.05.2020

Ofertă de vânzare nr. 213/08.05.2020

Anunț privind suspendarea termenului de decădere pentru depunerea cererilor de rectificare a documentelor tehnice ale cadastrului nr. 11398/15.04.2020

Ofertă de vânzare nr. 212/17.03.2020

Anunț prealabil privind afișarea publică a documentelor tehnice ale cadastrului nr. 5532/19.02.2020

Ofertă de vânzare nr. 211/11.03.2020

Ofertă de vânzare nr. 210/02.03.2020

Ofertă de vânzare nr. 209/25.02.2020

Ofertă de vânzare nr. 208/24.02.2020

Ofertă de vânzare nr. 207/18.02.2020

Ofertă de vânzare nr. 206/12.02.2020

Ofertă de vânzare nr. 203/14.01.2020

Ofertă de vânzare nr. 200/12.12.2019

Ofertă de vânzare nr. 199/10.12.2019

Ofertă de vânzare nr. 198/25.11.2019

Ofertă de vânzare nr. 197/20.11.2019

Ofertă de vânzare nr. 196/15.11.2019

Ofertă de vânzare nr. 195/14.11.2019

Anunț prealabil privind afișarea publică a documentelor tehnice ale cadastrului nr. 35332/30.10.2019

Ofertă de vânzare nr. 191/23.10.2019

Ofertă de vânzare nr. 190/23.10.2019

Ofertă de vânzare nr. 189/23.10.2019

Ofertă de vânzare nr. 188/11.10.2019

Ofertă de vânzare nr. 187/03.10.2019

Ofertă de vânzare nr. 185/05.09.2019

Ofertă de vânzare nr. 184/02.09.2019

Ofertă de vânzare nr. 183/30.08.2019

Ofertă de vânzare nr. 182/21.08.2019

Ofertă de vânzare nr. 181/21.08.2019

Ofertă de vânzare nr. 180/21.08.2019

Ofertă de vânzare nr. 179/12.08.2019

Ofertă de vânzare nr. 178/08.07.2019

ANUNȚ: Obligații cu privire la registrul agricol

Ofertă de vânzare nr. 177/24.06.2019

Ofertă de vânzare nr. 176/21.06.2019

Ofertă de vânzare nr. 175/06.06.2019

Ofertă de vânzare nr. 174/29.05.2019

Ofertă de vânzare nr. 173/13.05.2019

Ofertă de vânzare nr. 172/09.05.2019

Ofertă de vânzare nr. 171/08.04.2019

Ofertă de vânzare nr. 170/24.04.2019

Ofertă de vânzare nr. 169/10.04.2019

Ofertă de vânzare nr. 168/10.04.2019

Ofertă de vânzare nr. 167/09.04.2019

Ofertă de vânzare nr. 166/26.03.2019

Ofertă de vânzare nr. 165/26.03.2019

Ofertă de vânzare nr. 164/20.03.2019

Ofertă de vânzare nr. 163/20.03.2019

Ofertă de vânzare nr. 162/13.03.2019

Ofertă de vânzare nr. 161/13.03.2019

Ofertă de vânzare nr. 160/26.02.2019

Ofertă de vânzare nr. 159/23.01.2019

Ofertă de vânzare nr. 158/23.01.2019

Ofertă de vânzare nr. 157/27.12.2018

Ofertă de vânzare nr. 156/18.12.2018

Ofertă de vânzare nr. 155/06.12.2018

Ofertă de vânzare nr. 154/21.11.2018

Ofertă de vânzare nr. 153/25.10.2018

Ofertă de vânzare nr. 152/23.10.2018

Ofertă de vânzare nr. 151/18.10.2018

Documentație privind lucrările de înregistrare sistematică din sectoarele cadastrale: 11, 12, 52 și 67 din cadrul U.A.T. Băicoi, etapa a II-a:

Document 1

Document 2

Document 3

Document 4